شهید حسیــن جـعفـری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حسیــن جـعفـری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حسیــن جـعفـری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حسین جعفری از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سالار آقا
تاریخ تولد : 1346/06/14
تاریخ شهادت : 1365/04/13
محل تولد : بابل
گلزار شهدای حمزه کلا شش پل بابل
نحوه شهادت : اصابت خمپاره 60
محل شهادت : قلاویزان(مهران)- عملیات کربلای1
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

1.    برادرانم! در این برهه از زمان ما نیز باید به این وظیفه و فریضه اسلامی عمل و به مقابله با کفار و اجانب برویم و امانتی که نزد ماست ادا نماییم. 

2.    امت حزب الله و همیشه در صحنه ! ... امام عزیزمان خمینی کبیر، آن اسطوره ... و فظیلت را تنها نگذارید. شما را به پیروی و اطاعت بی چون و چرا از راهش که همانا راه امام زمان (عج) است توصیه می کنم. قدر این نعمت الهی را بدانید و همیشه در صحنه حاضر باشید تا به یاری الله و رهبری اماممان انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم. 

3.    عزیزانم! دعا برای امام و رزمندگان را هرگز فراموش نکنید. 

4.    از شما می خواهم که در نمازهای جمعه و جماعت و دعای کمیل شرکت کنید و سنگر مسجد را پر کنید. 
5.    شما را به تقوی و پرهیزگاری و نیت صالح در هر کاری  دعوت می کنم. در هر کاری خدا را درنظر داشته باشید و عملی را انجام دهید که باعث رضا و خوشنودی خداوند گردد. با تقویت ایمان، شیطان را از خود برانید و بر نفس خود غالب شوید. 

6.    برادرو خواهرم! بعنوان بنده ای از بندگان خدا، سفارش می کنم در تربیت وتقویت بینش توحیدی در تمام ابعاد زندگیشان بکوشید که سرچشمه تقوا و فضیلت و ایمان راسخ به خدای تعالی می باشد.

میثم میثم
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۰ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر